ויטמין E לטוב ולרע
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום למנהלי הפורום, בגלל בעיות של נימול בכפות הרגלים, הפנה אותי רופא המשפחה למספר כיוונים (אורתופדיה, נוירולוגיה). מאחר וההצעות לא הועילו, יעץ לי הרופא לקחת 200 מ"ג ויטמין E ליום. כמתרפא ממושמע אני ממלא אחר ההוראות ומרגיש הקלה בנושא. לצערי התברר לי לאחרונה שלויטמין E יש השפעות שליליות, בעיקר בשילוב עם אספירין. כבר שנים אני נוטל אספירין 100 מ"ג יום יום, ולאחרונה העלו לי את המינון ל-325 מ"ג. מה ידוע לכם על השילוב הקטלני בין ויטמין E ואספירין? בתודה ובברכה, עמוס
סה"כ הנתונים הם שלויטמין E אין השפעה (לא חיובית ולא שלילית) על ארועי לב וכלי דם כמו כן על הארעות סרטן, כל שאם אתה חש טוב יותר אין מניעה מלהמשיך בטיפול הנוכיחי תודה