פיענוח אקו לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שורש אאורטה: 31 מ"מ , פרוזדור שמאלי: 39 מ"מ, שטח פרוזדור שמאלי:17 סמ"ר, רוחב חדר שמאל בזמן סיסטולה:30 מ"מ ובזמן דיאסטולה:45 מ"מ, עובי המחיצה הבן-חדרית:9 מ"מ, עובי דופן אחורית:9 מ"מ. בדיקת האקו דופלר קרדיוגרפיה תקינה . בדופלר: כל המסתמים נסרקו ותפקודם תקין . אי-ספיקה מיטרלית מזערית חסרת משמעות המודינמית. אי-ספיקה טריקוספידלית קלה מאוד. הלחץ המוערך במחזור הריאתי כ-20 ממ"כ + rap - תקין . אשמח לשמוע מה דעתך על הבדיקה .מה המשמעות על מה שרשום בסעיף האי-ספיקה מיטרלית וטריקוספידלית . אגב לפני שבועיים עשיתי ארגומטריה שסיכום הבדיקה מראה קצב סינוס,בגדר נורמה. סגמנט st : לא ניצפו צניחות משמעותיות. הא.ק.ג. הראה: סינוס טריקרדיה . כושר גופני: בינוני-טוב , תגובה היפרטנסיבית למאמץ . אין עדות לתגובה איסכמית במאמץ . 10.1 mets להיתייחסותך אודה .
הבדיקות תקינות
בהמשך לתשובתך בעקבות פיענוח אקו לב +ארגומטריה שתוצאותם תקינות , אשאל אותך לדעתך בהקשר למעקב שאנו עורכים אחרי טרומבוס באאורטה העולה שנמצאה אצלי 4 חד' לאחר ניתוח 3 מעקפים שעברתי באוגוסט 2006 (כלומר בדצ' 2006 ) . בחודש אפריל 2007 (בדיוק לפני שנה) עשיתי בדיקת סי.טי. אנג'יו - קרדיאק גייטינג שאראה לסיכום: הטרומבוס העורקי נעשה גדול אך שטוח יותר . המעקפים הודגמו פתוחים . בדיקות דם כלליות שעשיתי אתמול נראות תקינות ( לדוגמא : כולסטרול רגיל:142טוב:34 רע:85.4 , טיגליצרידים: 111 ) - לסיכום: האם לדעתך לאחר הנתונים לעיל כולל הפיענוחים מיום 22 למרץ עלי לעשות שוב פעם בדיקת סי.טי- קרדיאק גייטינג כדי לראות מה מצב הטרומבוס ? לתשובתך אודה .