תחליף לבדיקת ההולטר
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי חיים ואני בן 63. בעקבות תחושות שונות שהתחלתי להרגיש בתקופה האחרונה, נדרשתי לעשות בדיקת הולטר כמה פעמים. בכל הפעמים שעשיתי את הבדיקה, היא לא העלתה דבר. אני יודע שיש לי בעיות בלב, אך כנראה שדווקא כשאני מבצע את הבדיקה, הן לא מתרחשות. האם יש מכשירים נוספים פרט למכשיר הרגיל של ההולטר? תודה מראש. חיים
יש מספר אפשרויות: 1. ניטור ממושך ע"י מכשיר חיצוני (מעין שעון) - דרך חברת מוניטור 2. השתלה של מכשיר זעיר מתחת לעור (loop recorder) 3. מנוי לשח"ל, נטלי וכו ושידור אק"ג בזמן הארוע - הנ"ל טוב במקרה והאירועין נמשכים לפחות מספר דקות כי לוקח זמן להתחבר למכשיר ולשדר תודה