פענוח מכתב קרדיולוג
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אודה באם תוכל "לתרגם" לי את כתב ידו הלא קריא של הקרדיולוג. ובכן: קוצר נשימה במאמץ (ברור לי) ההפרעה דיאסטולית 2 (ברור לי) חטלין (-)?? (איני יודעת מה זה) טיט 1/8 (מה המילה והמספר אומרות לך לפי הבנתך הרפואית) מצב קארדלי: יציב (אם מצבי היה מצויין או תקין לחלוטין היה כותב את המילה "יציב"? רב תודות על עזרתך.
שלום רב. כבר ביררתי מה פירוש המילה טיט 1/8, רופא המשפחה אמר לי ששומעים רשרוש והתוצאה: 1/8. שאלתי אליך: מה זה אומר? רב תודות ומצפה לתשובה.
קרוב לוודאי מדובר באוושה בדרגה 1 מתוך 6 (6\1), שפירושה אוושה קלה מאוד, קרוב לוודאי ללא משמעות רפואית. ניתן לבצע אקו לב כדי לאבחן את מקור האוושה תודה