תוצאות מיפוי לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבא שלי בן 70 עשה מיפוי לב שהתשובה היתה:עדות לאיסכמיה מיוקרדיאלית קלה בסגמנטים האינפריורי אינפרוסטלי ואינפרולטרלי בעקבות מאמץ ארגומטרי מלא ובדופק מטרה. הממצאים מתאימים לאיסכמיה קלה לפי פזור ה-RCA וענף מרגינלי. אבקש את המלצתך בעניין וזאת לאחר שקיבלנו תשובות סותרות מכמה רופאים, והאם לדעתך יש צורך בצינתור? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
ההחלטה לגבי צינתור מתבססת על הערכה משולבת של הרגשתו של אביך, היכולת של תרופות להקל על סמפטומים ותוצאות המפוי. הערכה כזו צריכה להעשות בשיחה עם אביך. על פניו המפוי אינו מצביע על בעיות חמורות ולכן החשיבות הרבה להערכה כוללת תודה