פעימה מקדימה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 34, רוקדת ריקודי עם, בפעם האחרונה שרקדתי במשך כשלוש וחצי שעות הרגשתי לקראת הסוף שאין לי כוח יותר ואני חייבת לעצור, לא קרה לי לפני, ואני רוקדת כבר כשנתיים. הגעתי הביתה , ניסיתי להירדם, ולאחר שעתיים עדיין לא הצלחתי להירדם הרגשתי כאילו יש לי הפרעות קצב בלב, או פעימה מקדימה וזה היה פחיד ואף הלחיץ אותי. עכשיו עברו יומיים עדיין מרגישה חלשה ופעימות מקדימות רבות יותר ממה שאבחנו אצלי פעם , ממש בודדות אם בכלל. האם זה סוכן, מה עלי לעשות? בנוסף שוקלת לשעות הגדלת חזה, האם יכולה להיות בעיה בהרדמה מלאה עם פעימות מקדימות? אודה לתשובתך.
כדאי לפנות לרופא המטפל לבירור הדופק הלא סדיר ולשקול לבמע הולטר ואקו לב. עד אז כדאי לדחות את ביצוע הניתוח להגדלת החזה תודה