מידי פעם דופק לא סדיר דחוף
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אישה בת 60 לאחרונה יש לי דופק לא סדיר לאחר א . ק. ג , התוצאה היא ecg within normal limits יש לי תופעה מאוד מוזרה כשאני מקפלת או מקופפת את האצבע ברגלים (הבוהן) או נועלת נעלים לוחצות מעט , אני מרגישה לחץ שעובר לכיוון הלב וזה גורם לי ללחץ בלב ומועקה ודופק מהיר , שקשה לי להשתחרר מזה , וזה גורם לי למגבלה ואי שקט שזה קורה כמה פעמים ביום , האם יתכן הדבר ? ומה עלי לעשות ? תודה ושנה טובה , אשמח לקבל תשובה בהקדם ,
להערכת דופק לא סדיר כדאי לבצע בדיקת הולטר (רישום אק"ג במשך 24 שעות). תודה