צנתור
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חולה סכרת לפני 7 שנים עברתי נתוח מעקפים בעבר עברתי צנתור בסטנט רגיל ולאר מכן צנתור נוסף באותו מקום משום שהסטנט נסתם איזה סטנט עלי להשתמש אם אזדקק לצנתור נוסף?
ההחלטה היא לגופו של ענין ותלויה בסוג ומיקום ההצרות, אורכה וקןטר העורק. כמו כן יש לקחת בחשבון שהשתלת תומך עם תרופה מחייבת ברוב המקרים טיפול בפלביקס בנוסף לאספירין לשנה. חשוב לכן לוודא שאין נטיה לדמם או צורך עתידי בטווח של שנה לעבור ניתוחים.פרוצדורות לא לבביות שיחייבו הפסקת אספירין ןפלביקס