% לא תקין
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום לפני חודשים עקב כולסטרול רע גבולי גבוהה 150 התחלתי לשתות סימבססטין 10 מ"ג אני בן 40 בריא לאחר חודש וחצי הייתה ירידה משמעותית ל88 הרע . אם כי הייתה בעייה בcreatine kinase 110 ck-mb 7.7 ck-mb% 7% הרופא אמר שיש להמשיך לראות לאן מתפתח האחוז בכל אופן היום קיבלתי תוצאות להלן 127- creatine kinase ck-mb 13.9 ck-mb% 11% אני בלחץ מה עושים? האם להפסיק האם להחליף או אין קשר יש לציין כי עשיתי בדיקת usלפני ארבעה Aוהיא יצאה תקיה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
עליה קלה ב CK תחת שמוש בסימוביל אינה נדירה. העליה אצלך היא קלה מאוד ואינה מצריכה הפסקה של הטיפול תודה