טיפולים ב"חמי-מרפא"
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' פוקס שלום . בנוסף לזה שעברתי ניתוח 3 מעקפים לפני כ- 13 חד' ( מצבי הבריאותי תקין לחלוטין ) אני גם נכה צה"ל עקב מחלת "בכטרב" .מידי שנה אני נוסע ל-21 ימים של טיפולים (בקבוצות של 4 פעמים x 5לילות ) בזמן שהותי בים המלח או טבריה אני עושה טיפולים של חבישת בוץ (רק על הגב + רגליים בחום בינוני - טיפול של כ- 20 דקות) מסאג' וטבילה בגופרית (כ- 10 דק' בחום של כ-37 מעלות) שאלתי היא האם לאחר שנה+ מהניתוח אני גם יכול להיכנס למי ים המלח במלון ל- 10-15 דק' .ברצוני לציין כי אני סובל גם מטרשת עורקים עקב סתימה עורקית ברגל שמאל מלפני כשש שנים . האם מינונים מוקצבים של זמן בכניסה למים חמים יכולים להזיק ? אודה לתשובתך .
חום (מקומי) גורם להרחבת כלי דם, באם יש החלמה מליאה של אזורי הצלקת הרי אין מניעה מהטיפול הנ"ל במסגרת הזמן שצויינה תודה