כאבי חדים בגב העליון עם הקרנה לצד שמאל
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, שמי סיגל בת 38 ולאחרונה בזמן עליית מדרגות או מאמץ מיוחד אני מרגישה כאב חד וחזק בחלק העליון של הגב ולאחר כמה דקות גם הקרנה של חולשה לכתף ויד שמאל. אני סובלת מהשמנת יתר מטופלת באלטרוקסין והולכת 5 פעמים בשבוע במשך 90 דקות. יש לי צניחת מסתם ועשיתי אקו+בדיקת מאמץ שיצאה תקינה לפני כשנה. הקרדיולוג אבחן שהכל תקין. האם בעקבות הכאבים שהופיעו לאחרונה עליי לגשת לקרדיולוג והאם כדאי לעשות C.T. וירטואלי. אודה לך על תשובתך המהירה. סיגל
הסכוי לבעיה בעורקי לב בגילך נמוך מאוד. כדאי חהעריך שאין בעייה אורטופדית תודה