ל"ד
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 35. ילדתי לפני 5 חודשים. בשליש האחרון ל ההריון סבלתי מל"ד גבוה כאשר לבסוף יילדו אותי לאור ערכים גבוהים של ל"ד. כעת, הלחץ הסיסטולי אפילו מתחת ל-120 אך הלחץ הדיאסטולי גבוה אף יותר מ-85. האם ל"ד של 110/88 למשל הוא תקין? מהם הגורמים לל"ד דיאסטולי גבוה? האם השמנה ביניהם? אני שוקלת כ-78 ק"ג ובדיאטה. תודה.
ל"ד בהריון הקשור רק בהריון חוזר לנורמה תוך 6 שבועות לאחר הלידה לכן יתכן ויש מרכיב של יל"ד כרוני. עודף משקל וא תורם ליל"ד וירידה במשקל יכולה להביא לירידה משמעותית בערכי הל"ד. כדאי גם לבצע פעילות גופניץ אירובית של 40 דקות X 4 לשבוע תודה