דפיקות לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחרונה התחלתי להרגיש לעיתים את ליבי פועם בחוזקה למספר שניות, גם במצב של מנוחה מוחלטת (כמו בעת כתיבת שורות אלו). בימים האחרונים זה הולך ומחמיר. אני עוסק בפעילות ספורט מאומצת (כמעט יומיומית) כהכנה לטריאתלון, ונוטל סימביקורט במינון יחסית גבוה (בהוראת רופא כמובן) עקב הפרעה חסימתית קלה ממנה אני סובל (תפקודי ריאה 80%). האם זהו הקורטיזון שמשפיע? מה עליי לעשות/לבדוק? תודה עודד
סימביקורט מכיל שילוב של סטרואיד (בודנסונייד) ומרחיב סימפונות (פורמוטרול). מינון גבוה יכול לגרום לדופק מואץ עקב השפעת מרחיב הסימפונות. כדאי לפיכך להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי מתן נפרד של משאף סטרואידים ומשאף להרחבת הסימפונות ולמעט (במידת האפשר) בנטילה של השני ולראות האם הסמפומים חולפים תודה