דקירות
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני סובלת מMVP ו MR מינימלי (לפי אקו אחרון לפני קצת פחות משנה). מאז ומתמיד יש לי דקירות שממש גורמות לי לעיוות ..זה ממש כואב ,דוקר חד ונעלם . זה מלחיץ אותי ומפחיד אם כי אני יודעת שככה זה היה תמיד . יש תקופות שזה מופיע כל הזמן ויש תקופות ארוכות שנעלם לגמרי ..למה זה יכול להיות קשור?לנוזלים ? הדקירות האלו כל כך מפחידות שנאלצתי להשתמש בתרופות ארגעה תןדה
לקריאה נוספת והעמקה
באנשים עם MVP יש לעיתים תחושות כפי שאת מתארת. אין הדבר סימן לבעיה לבבית ומרכיב החרדה כשלעצמו יכול לגרום לסימטומים תודה