חרדה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני היום בת 41 ,לפני 20 שנה גילו לי MVP MAILD וMR מינימלי אני סובלת מאד מהידיעה שיש לי משהו בלב ומטופלת בחרדה באופן תרופתי . לעיתים קרובות יש לי קשיי נשימה ודופק מהיק שאני ממש בטוחה שהם לא על רקע חרדה אלא על רקע לבבי . האם יש סימנים נוספים שיכולים לעזור לי לדעת האם אני סובלת מהפרעות קצב ,טכיקרדיה או באמת הכל חרדה ? אציין שאני נבדקת כל שנה בערך ,האם זה מספיק? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
MVP הוא תופעה שכיחה ובדרגת חומרה קלה עם MR קל הוא אינו גורם לכל בעיה ווניתן לחיות חיים רגילים ופעילים כמו כל אדם אחר. הרושם שלי שלמרכיב החרדה יש תרומה ניכרת למצבך, תודה