קושי בנשימה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני סובלת מצניחת מסתם מטראלי ולעיתים רואים באקו גם MR מינימלי,כעשרה ימים לפני מחזור אני מרגישה קושי בנשימה ותחושת מלאות ,לכל זה מלווה חוסר תאבון . האם יש קשר בין הממצא הלבבי לקושי בנשימה שמופיע על רקע מחזור ,האם זה קשור למחזור הדם הכללי ?לאי ספיקה לבבית?למי לגשת? תודה
צניחת מסתם עם אי דליפה מינמלית לא משפיעה על זרימת דם ואינה גורמת לקשיי נשימה. קרוב לוושאי שההרגשה שלך לא קשורה ללב אבל כדאי לבדוק האם הדופק סדיר סביב המחזור כי לעיתים יש הפרעות קצב המתגברות סביב המחזור תודה