שאלה בקשר לסבתא - בעיות לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אבקש לשאול שאלות בקשר לסבתא שלי - בת 76 . לפני כחודש היא נכנסה לאשפוז בעקבות התעלפות - היא היתה במחלקה פנימית 3 שבועות! נתנו לה נוזלים והמון כדורים . הרגליים שלה היו נפוחות והיא בקושי יכלה ללכת (האם יש קשר בין הדברים?) היא חולה בלב - מצאו לה מיחושים כבר לפני 15 שנה ולבסוף היא לא עברה צינטור. ביום יום היא חלשה אבל הלכה מדי יום למועדון יום חצי יום - ולאחרונה קושי רב בהליכה. לבסוף היא השתחררה מבית החולים אך בשבוע שעבר - היא שוב הרגישה רע והתעלפה ממש ושוב נכנסה לבית חולים. היא עדיין שם - מצאו לה מים בכליות (?!) משהו דומה....בבית חולים מנסים לייצב אותה אבל נראה שזה לא מספיק. אתמול אף יצא לה דם בצואה . אנחנו ממש מודאגים וקצת חסרי אונים: מה ההמלצות הטובות ביותר שיש לתת לאשה במצבה?מה אפשר לשפר? היא לוקחת תמהיל תרופות רב..(5-6) היא כל היום במטה.....
קשה לי לתת לך עיצה היות ומדובר בבעיות רב מערכתיות. כדאי לשוחח עם הרופא המטפל במחלקה כדאי להבין את מכלול הבעיות והטיפולים המבוצעים תודה