פעימות מוקדמות
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! לגבי פעימות יתר: זה מרגיש כמו התכווצות בשריר הלב, לפעמים זה בא פעם אחת, לפעמים פעמיים, לעיתים רחוקות גם כ-10-12 פעמים. שאלתי היא - האם קיים גם טיפול תרופתי בפעימות היתר, או שהטיפול היחיד זה אובלציה (צריבה)? לגבי דופק מהיר: זה התחיל לפני כ-15 שנה כשסבלתי מיתר פילות של בלוטת התריס ומאז הבדיקות הדו-שנתיות של TSH וכדומה יוצאות תקינות לחלוטין. למרות זאת הרופא טוען שהיה כדאי ליטול בכל זאת כמות קטנה של מרקפטיזול, העשוי להאט את קצב הלב. בתודה רבה מראש! היאלי
אנו נמנעים מטיפול בפעימות מוקדמות אלא אם הם גורמות לפגיעה ממשית באיכות החיים. הטיפול הוא תרופתי ולא מבצעים אבלציה לפעימות מוקדמות תודה
אנו נמנעים מטיפול בפעימות מוקדמות אלא אם הם גורמות לפגיעה ממשית באיכות החיים. הטיפול הוא תרופתי ולא מבצעים אבלציה לפעימות מוקדמות תודה