TSH 60 ונורמיטן
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקבל נורמיטן 50 ללחץ דם עם אוד כדורים אנלדקס נורוסק אני בלי בלוטת התריס בגלל פפילר קרצינמה בבדיקה מעקב לסרטן אני צריך לעבור מפוי כל גופי ולצורך כך אני הפסקתי לקחת את אלטרקסיןלמשך 25 יום כדי שTSH יעלה לרמות של 60 לצורך הבדיקה יש לזה תןפעות לואי בין היתר דופק נמוך אני פוחד שלזה נוסף הנורמיטן שאני לוקח ואני יכול להגיע לדופק מסוכן היום לאחר 14 יום יש לי דופק 50 בדרך כלל 64 יש אפשרות שאני ירד ל25 בנורמיטן? כמה זמן לוקח לגוף להגיב הרופא שלי לא זמין השמח לקבל תשובה
ההיתי יורד לחצי מינון של נורמיטן ועוקב אחר ל"ד ודופק. עליה חזרה במינון תעשה בהתאם לאיזון ע"י האלתירוקסין תודה