הפרעת קצב חוזרת לאחר צריבה בצנתור
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן ה- 8 אובחן כסובל מהפרעת קצב (תיעדנו דופק של כ- 210 פעימות בדקה) בהתייעצות עם מומחים בתחום בוצע צנתור שבו נצרב המקום שגרם להפרעת הקצב לתדהמתינו , 3 ימים לאחר הצינתור חזרה הפרעת הקצב שוב, מה זה אומר ? האם יש לצנתר שוב ומתי אפשר ? האם יש פתרון אחר ? תודה
הסכוי לחזרה של הפרעת הקצב לאחר אבלציה מוצלחת קטן מאוד (2-4%). יש להתיעעץ עם האלקטרופיזיולוג שבצע את הפרןצדורה על מנת להבין האם ניתן לבצע אבלציה חוזרת והאם הסיכון לפגיעה במערכת ההולכה יהיה משמעותית גבוה יותר מאשר בנסיון הראשון. כדאי גם לשמוע את דעתו, לגבי ביצוע חוזר ע"י קרור מקומי (אבלציה ע"י קרור) תודה