צורך בבדיקה של הומוציסטאין
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יש צורך לבדוק רמת הומוציסטאין במקרה של יל"ד (160/100) + 2 הפלות ספונטניות + הטרוזיגוטית לפקטור 2? ( אני מטופלת ביל"ד באמצעות ניפדיפין ודיזוטיאסיד). כמו כן בבדיקת איסוף שתן נמצא חלבון בשתן (200) ורמה גבוהה של קורטיזול(883) תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
אין קשר בין רמת הומוציסטאין ליל"ד והפלות. כן כדאי, במידה ולא נעשה לבצע בדיקת דם לאנטי פוספוליפיד\אנטיקרדיוליפין\לופוס אנטיקואגולנט הקשורים לקרשיות יתר ולהפלות חוזרות כמו כן כדאי לבדוק האם יל"ד שלך לא קשור לבעיה הורמונלית (אנדוקרינית) תודה