חולשה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לשאול לגבי תופעה שמפריעה לי כבר הרבה זמן.אני בת 30 וכל יום כמעט,בין פעם לפעמיים ביום אני מרגישה חולשה,הן במצב של מנוחה והן במצב של התרגשות או לחץ.אחרי זמן מסוים,זה יכול להיות אחרי כמה דקות ולפעמים יותר אני חשה כמה דפיקות לב מהירות והחולשה עוברת מייד.עשיתי בעבר אקו לב והכל נמצא תקין,הרופא רק ציין שיש עוושה אך לא מסוכנת. אשמח לקבל תשובה,תודה מראש.
כדאי לשקול לבצע הולטר (רישום של אק"ג במשך 24 שעות) לשלול בעייה בקצב הלב כגורם לתחושות שאת מתארת תודה