דפיקות לב חזקות מאוד
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 18.5 לפני מספר שנים התחיל להיות לי דפיקות לב חזקות מאוד (ולפעמים כאבים ולחץ בחזה) אשר גרמו לי לירידה חדה בכושר הגופני שלי (לדוגמא הייתי רץ 2000 ב- 6.5 דקות והיום אני רץ ב-9 דקות). הרופא שלח אותי לעשות בדיקות אקו לב ואק"ג שהיו תקינות.הייתי אמור לעשות בדיקת מאמץ אבל התגייסתי לצבא, ובצבא כאמור לוקח הרבה זמן עד שמחליטים מה לעשות לגביך. אני נמצא עכשיו ביחידה קרבית ורצים הרבה. יש להדגיש שאני לא נמצא בחרדה. רציתי לשאול ממה זה יכול לקרות? ומה צריך לעשות?
דפיקות לב חזקות הם תחושה אישית שיכולה לנבוע מקצב לא סדיר, פעימות מוקדמות אך גם ממצבי התרגשות ולחץ. במידה ובאירועים נמשכים יש להפנות את תשומת הלב של רופא היחידה ולהתיעעץ עימו לגבי השלמת הבדיקות הלבביות (יש מרפאת מומחים למחלות לב) כולל הולטר לב תודה