תוספת חומצה פולית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן57.עברתי לפני 12 שנים אוטם שריר הלב.כולסטרול כללי 168, HDL33, LDL104 נוטל את התרופות:סימוביל 10,נורמיטן25 ,איזיטרול 10. האם אתה ממליץ להוסיף חומצה פולית ואם כן באיזה מינון.(קראתי שזה מוריד את רמת ההומוציסטאין בדם).האם עלי לבדוק את רמת ההומוציסטאין שלי?
לקריאה נוספת והעמקה
1. יש חשיבות רבה להורדת ה LDL שלך לרמה נמוכה מ 70 מ"ג%. ממליץ מאוד לעלות בהקדם במינון הסימוביל (המינון שאתה מקבל כעת הוא מינמלי). 2. יש חשיבות רבה להוספת אספירין 3. בעקבות המידע הקיים כיום אין משמעות להורדת הומוציסטאין ולכן איני ממליץ לקחת ח.פולית. תודה