ריטלין ופילות גופנית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום אנ בן 34 בריא בדרך כלל. מתחיל טיפול בריטלין. אני עוסק בספורט אינטנסיבית להנאתי: 3 פעמים בשבוע חדר כושר+ 3 פעמיםבשבוע ריצת 10 ק"מ . שאלתי היא האם זה שילוב מסוכן שעלול ליצור הפרעת קצב? האם עלי לוותר על אחד מהשניים? מה לעשות? אציין שאבא שלי סובל מפרפור פרוזדורים כרוני ונוטל קומדין . תודה על תשובה. עופר.
ריטלין יכול לגרום לעליית דופק או\ו ל"ד. ההשפעה תלוייה גם במינון. מציע להמשיך בפעילות הגופנית ולעקוב אחר ה"ל תודה