קולסטרול נמוך
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בטעות שרשרתי את השאלה לפניה קודמת של מישהי אז אני רושם אותה שנית: בפברואר 07 קבלתי בדו"ח המעבדה שהכולסטרול שלי הוא 212 , הטוב - 37 והרע 132, טריגלצרידים - 214. בסוף פברואר עקב כאבים בחזה צונתרתי פתחו לי חסימה אחת עם סטנד ואחד מהכדורים שקיבלתי הוא הסימוביל 60 מ"ג. ב 20.3 ביצעתי בדיקת דם חוזרת כשהתוצאות הן: כולסטרול - 115 , הטוב - 33 והרע 55 טריגליצרידים - 135. עכשיו שני ערכי הכולסטרול הינם מתחת לנורמה. שאלתי - מה משמעות ירידת הקולסטרול הרע מתחת לנורמה, האם ירידת הכולסטרול הטוב הינה פועל יוצא מירידת כל הכולסטרול כתוצאה מהכדורים שלקחתי (רק 3 שבועות) וזאת למרות שהתחלתי ללכת כמעט כל יום 40 דקות.
סימוביל מוריד רמות שומנים. פרופיל השומנים שלך מאוזן היטב תודה