דופלר - מישהו יכול לעזור לנו בבקשה בפיענוח הבדיקה.
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיימת הצרות המודינמית פחות מ255 בביפורקציה. ע"י רובד מסוייד. אין לזהות כיב. שמאל קרוטיס: קיימת הצרות המודינמית פחות מ25% בביפורקציה. פחות מ25% בעורק הפנימי. ע"י רובד מסוייד. אין לזהות כיב. משני הצדדים הצרות קלה בביפורקציה. משמאל הצרות קלה בעורק הפנימי. תוכלו בבקשה להגיד לנו מה זה אומר? תודה רבה.
הצרויות קךות בלבד. אין צורך בכל התערבות. יש להקפיד על טיפול בגורמי סיכון לטרשת עורקים וביחוד איזון ל"ד תודה