מחלת קאוואסקי
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כאשר יש לאדם מחלת קאוואסקי האם זה נכון שיש לו רק 10 שנים לחיות ? וכמה פעמים הוא יכול לקבל את ההתקפים ? ואיך המחלה משפיעה על האדם חוץ מהבעיה של עו?ר?ק כ??ל?יל?י
1. לא, עם הטיפולים המודרניים שיעור ההחלמה עם מיעוט סיבוכים עלה מאוד 2. התקפים חוזרים של המחלה לא שכיחים אבל לעיתים יש ארועים הנובעים מסיבוכים של המחלה כמו התקפי לב על רקע הפגיעה הראשונית בעורקי הלב 3. המחלה יכולה לערב אברים רבים כולל מפרקים, עור, מערכת עיכול ועוד תודה