לחזור על האקו לב?
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתקרבת לגיל 50. לפני שנה עשו לי אקו לב בגלל הארגומטריה לא היתה תקינה. והתוצאה: הפרעה דיאסטולית 2. האוגמנטין לא עשה לי טוב, הפסקתי לחלוטין לקחת. ומרגישה בסדר. לחץ דמי תקין והמיפוי לב תקין. יש הסטוריה משפחתית לבבית. מתנשפת בהליכה מהירה ובעלייה במדרגות, ואני לא שמנה. כלורסטרול: 290, LDL- 190, HDL - 82. מטופלת אך ורק באלטרוקצין. האם כדאי לחזור שוב על האקו לראות אם אין שינוי? תודה רבה.
חשוב יותר להתחיל טיפול להורדת רמות הכולסטרול ולוודא שתפקודי בלוטת התריס תקינים. באם את חשה בטוב ניתן לחזור על האקו פעם בשנתיים תודה