ARVD
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כרגע בטיפול בטמבוקור 100 מ"ג פעמיים ביום ודרלין 20 מ"ג 3 פעמיים ביום בנוסף 2 אבלציות בוצעו מוצלחות אך הכול חזר חזרה ולכן הקרדיולוג אמר לא עושים יותר אבלציות זה לא יעזור לך האם זה ניראה לך טיפול יעיל במקרה שלי ?
הבעיה עם ARVD שמוקד האריתמיה יכול להתפתח לאחר זמן במקום שונה מאזור האבלציה. חשוב לשוחח עם האלקטרופיזיולוג המטפל לגבי צורך בדפיברילטור. הנ"ל צריך להשקל באם היו ארועי התעלפות, מוות פתאומי בנשפחה, הפרעת קצב חדרית ממושכת או בדיקה אךקטרופיזיולוגית המצביעה על סיכון גבוה תודה