צניחת מסתם מיטרלי
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון (שני) בשבוע 12 ובמסגרת בירור רפואי לארוע שהיה לי עשיתי בדיקת אקו-לב לראשונה בחיי (לציין שאנ בת 36). בבדיקה נמצא שיש לי צניחה של המסתם המיטרלי, ואי-ספיקה מטרלית בינונית של 0.8. הבנתי מהרופא שפיענח את הבדיקה שבמידה והמצב סטטי אין סיבה לדאגה או לטיפול מיוחד אולם מאחר ואני בהריון יש לטפל בלחצי דם גבוהים (מהם סבלתי בהריון הראשון) ולשקול את אופן הלידה (ניתוח או טבעי). אודה לחוות דעתך. בתודה מראש.
חשוב לאזן את לחצי הדם ןלהיות במעקב קליני היות שמצב הריון קשור לעליה טבעית בנפח הדם ויכול להחמיר סמפטומים שקשורים לבעיית המסתם. לא ברור לי המבפר שרשמת, האם יש גם הצרות של המסתם? תודה