דופק נמוך
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחרונה התגלה שבעת מאמץ בחדר כושר הדופק שלי נותר נמוך 55 ולא עולה. אני סובלת מלחץ דם גבוה ומטופל בכדורים. ברצוני לשאול מהי תופעת הדופק הנמוך, מדוע אינו עולה בעת מאמץ, ומה יש לעשות בעניין. בתודה אביבה
לקריאה נוספת והעמקה
ישנם כדורים להורדת לחץ דם המאיטים את הדופק ומוקטינים את העליה שלו במאמץ. אם תוכלי לפרט את הכדורים אוכל להיות יותר ספציפי בתשובתי תודה
ד"ר פוקס שלום תודה על תשובתך. אני נוטלת וזודיפ, נורמיטן, וחצי כדור קלוריל ביום. האם אני צריכה להפסיק להתאמן בחדר כושר בעיקר להפסיק את אימוני המאמץ? למה איזה נזק יכולה לגרום התופעה? בתודה אביבה