טיסות ארוכות - מסוכנות ?
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. עברתי אוטם לפני 10 שנים ואני צריך לטוס לדרום אמריקה . האם לדעתך לחולי לב מסוכן לטוס טיסות ארוכות למרות שהם לוקחים אספרין . במקרה של הופעת קריש דם עקב הטיסה תוך כמה זמן מיום הטיסה הוא יכול לגורם לבעיות לב . תודה
הסיכון בטיסה ממושכת הוא לקריש דם בורידי הרגליים או האגן אשר יגרום לתסחיף לריאות. הקפדה על שתיה, קימה והסתובבות חוזרת במטוס מקטינים מאוד את הסיכון. מבינת הלב, אם מצבך יציב אין כל מניעה מהטיסה תודה