דלקת גרון בשילוב בעיה מסתמית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי מלידה מסתם אאורטלי דו צניפי. אני במעקב פעמיים בשנה וברור שמתי שהוא אאלץ לעבור ניתוח. כעת אובחנתי כסובל מדלקת גרון חיידקית (צמיחה של Strep. gr. A). שאלתי היא האם די בטיפול הסטנדרטי כנגד החיידק (גרם רפאפן פעמיים ביום) או שבגלל העניין המסתמי, יש צורך במשהו נוסף? שאלה נוספת בעניין זה, היה ידוע לי תמיד שעליי לקחת אנטיביוטיקה לפני טיפולי שיניים. רק כעת נאמר לי לראשונה שאני צריך לקחת אנטיביוטיקה מייד עם כל הופעה של דלקת גרון - עוד לפני שיש תוצאות משטח גרון וגם אם התוצאות שליליות. האם זה לא קצת מוגזם? (כאמור, מעולם לא עשיתי זאת, ואם אינני טועה שמעתי פעם שהסיכון לפגיעה במסתם מדלקות גרון היא בעיקר בילדות, ופחות אצל מבוגרים). תודה רבה מראש,
חשוב לקחת את הטיפול המלא למשך 10 ימים. תודה