אקו לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב!בבדיקת אקו לב שנעשתה לי במסגרת הצבא נמצאה הרחבה קלה בחדר שמאל- 59 מ"מ LVED. האם גודלו של החדר השמאלי הוא נתון קבוע או שהוא משתנה בנסיבות מסוימות? תודה
מדדי הלב נקבעו על פי ממוצע באוכלוסיה בריאה. רוחב של 5.9 ס"מ הוא מעבר לגבול העליון של הנורמה. חשוב לראות את שאר המדדים וכן את תפקוד הלב הכללי. הרחבה של הלב בגילך יכול להיות פזיולוגי באם את ספורטאית מקצועית אבל אם את לא כזו אז יש צורך לברר מה הסיבה. בכל מקרה כדאי גם לחזור על הבדיקה על מנת לאשר את הממצאים ולחפש בצורה מדוקדקת סיבות אפשריות תודה