אקו לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בבדיקת אקו שביצעתי לפני כיומים, התשובה היתה: אפקס היפוקינטי קומפיליאנס דיאסטולי ירוד היפרטרופיה ספטלית קלה 13 מ"מ אי ספיקה מינימלית מיטרלית וטריקוספידלית מסתם טריקוספידלי מינימום TR 5 מסתם מיטרלי מינימום MR LVEF 50% מהו פירוש הדבר? האם זה מסוכן ובמידה שכן, איך ניתן לשפר את המצב? והאם 50% LVEF זה מצב תקין? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
EF=50% מלמד על ירידה קלה בתפקוד הלב (הערך התקין הוא 60%). הלב מעט מעובה ולא מתרפה כהלכה. זה יכול להיות משני לל"ד גבוה. כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל לגבי צורך במפוי לב להעריך זרימת דם לכלל אזורי הלב. תודה