שלום רב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש לפנות בוקר בעלי חש ברע והרגיש על סף עילפון ,היה מאוד חיוור וזיעה קרה כיסתה את כל גופו,כמו כן הדופק שלו היה למעלה מ 130 לדקה ולחץ הדם היה 100/70 יש לציין שסימפטומים אלו קורים בפעם הראשונה והם העירו אותו משינה.במיון אובחנה תסמונת ברוגדה,האבחנה הייתה חד משמעית לאחר ה tambucor test ובנוסף e.p.s אבחנתי.(אביו של בעלי ניפטר בגיל 39 מדום לב) לדברי הרופא אין צורך בשום התערבות והוא יצטרך ללמוד לחיות עם זה.את האמת אני די חוששת שאותו תרחיש יחזור על עצמו ביתר שאת.האם יש לברוגדה דרגרות של סיכון? ומה יתן לי מעקב של א.ק.ג פעם בשנה אם ההפרעה תמיד שם? תודה מראש.
?