דופק מואץ
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. האם זה בסדר שלילדה בת 14 הדופק מגיע ל110 ללא מאמץ?
גורמים רבים יכולים לעלות את הדופק כולל מאמץ קל כמו הליכה, התרגשות, חוסר דם (אנמיה) וכו... כדאי לפנות לרופא מטפל לבדיקה מסודרת תודה
בעיקבות הרגשה של דופק מהיר וכאבים בצד שמאל של בית החזה נעשתה לי בדיקת א.ק.ג. ובבדיקה נמצאו הדברים הבאים: קצב סינוס 92 וחוסר פרוגרסיה של גלי R ב V1 - V3מה זה אומר והאם אני צריכה לנסוע למיון כפי שהרופאה ביקשה ממני. אנא תשובתכם המהירה.
בעיקבות הרגשה של דופק מהיר וכאבים בצד שמאל של בית החזה נעשתה לי בדיקת א.ק.ג. ובבדיקה נמצאו הדברים הבאים: קצב סינוס 92 וחוסר פרוגרסיה של גלי R ב V1 - V3מה זה אומר והאם אני צריכה לנסוע למיון כפי שהרופאה ביקשה ממני. אנא תשובתכם המהירה.