מיגרנות וצינתור
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי את הכתבה לגבי מיגרנות וצינתור כפתרון גואל. אני סובלת ממיגרנות לפחות פעם בשבועיים המלוות בבחילות והקאות. האם כל רופא שאלך להתייעץ איתו ולקבל הפניה יפנה אותי לצינתור ויבצע בי אולטראסאונד או שעלי לבקש (או לדרוש) זאת? הרופא האחרון שהייתי אצלו אמר שאין פתרון ושכל החיים עלי לקחת כדורים. תודה
נכון שדווח בעבר שסגירה של פתח במחיצה הבין עליתית בלב מקטינה ארועי מיגרנות, אבל מחקרים מדוקדקים בהמשך לא תמכו בכך ולכן הייתי ממשיך עם הטיפול שהנוירולוג שלך ממליץ תודה