אי סדירות קצב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. יש לי שאלה קטנה. האם אי סדירות בקצב הלב נחשב למחלת לב או שזה רק סימפטום של מחלת לב או בעית לב? אני בן 22 ,לאחרונה עברתי בדיקות מקיפות לשם קורס מאמני כושר גופני בוינגייט,ובא.ק.ג מצאו אצלי אי סדירות קצב.ובבדיקת אקו לב מצאו שהכול תקין. אשמח אם תענו לי על שאלתי. תודה,תמיר.
אי סדירות בקצב הלב יכולה להיות גם בלב בריא וגם לנבוע מבעיה לבבית אחרת. חשוב לדעת מה הבעיה בקצב הלב, וכן לזכור שיש שנויים בקצב בלב שאופיניים לספורטאים וקשורים לשינויים שיש בלב לספורטאים (אילו המתאמנים בצורה מקצועית). שינויים אילו הם הפיכים ןנעלמים כאשר יש הפסקה בביצוע הספורט. כדאי להראות את האק"ג לקרדיולוג וכן לרופא ספורט תודה