שאלה מקצועית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בן 24 . אני עשיתי את כל הבדיקות הלב עקב כאבים כל הזמן וגם בזמן מאמץ עשיתי אקו לב והולטר ומאמץ ואיפילו עשו לי הולטר של שבוע ולא גילו כלום אמרו לי שזו הפרעות חסרות משמעות .כמו כן הלכתי למומחה הפרעות קצב לב אמר לי שאין ממצאה ללבי וכל זה היה לפני שנה עכשיו הכאבים חזרו ממש מתוך הלב ואני לא יודע מה לעשות כבר נמאס לי מכול זה אני מפחד לעשות ספורט לא יודע מה זה הכאבים באים לא במיוחד המאמץ אלה גם וגם אשמח לדעת את תשובתך תודה
לקריאה נוספת והעמקה
להערכתי יש לחפש מקןר אחר (לא לבבי לכאבים) כולל דלקת סחוס, בעיה אורטופדית ואף כבטוי ללחץ נפשי תודה