דופק גבוה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 27, מעשנת ובריאה בד"כ. לאחרונה אני מרגישה שהדופק שלי מאוד מואץ. דבר מוזר יותר הוא שאני מרגישה את הפעימות ממש בחוזקה - בבטן, באצבעות הידיים וכמובן באזור החזה. אפילו ניתן לראות, למשל באיזור הבטן, לחוש ולראות את עליות וירידות הבטן - בהתאם למהירות הדופק. היום, לאחר שמדדתי לעצמי לחץ דם ודופק יצא: 107-78 דופק 91 ברצוני לדעת ממה יתכן ונובע הדבר והאם יש בו משום סכנה. (ראוי לציין שעברתי משבר גדול לאחרונה ואני מצויה תחת לחץ מהותי). תודה, ל
הדופק ול"ד שלך תקינים! ההרגשה של דופק חזק ומואץ היא תופעה אופינית למצב לחץ תודה
בחודשיים האחרונים אני עם מגופק גבוה מעל 100 בדקה, מה זה אומר