מבחן מאמץ
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כשבועיים התעלפתי ועקב כך אושפזתי, במהלך האשפוז עשיתי מבחן מאמץ כאשר בסיכומו נרשם "מבחן מאמץ שלילי" אולם, באחד הסעיפים נרשם: נצפו שינויים בא.ק.ג שהחלו בשלב 3 בדופק 173 בלחץ דם 140/80 צניחות ST עולות, בחיבורים V4-V6 מקסימליות בחיבור V5 בעומק של 1 מ"מ (לעומת הא.ק.ג הבסיסי), שחלפו לאחר 05 דקות מנוחה. אריתמיות לא נצפו. שוחררתי כש"הכל בסדר" עכשיו יש לי קצת תחושות מוזרות בפנים (בצד השמאלי)ולחץ... כמו תחושה של הירדמות ( אך לא חוסר תחושה) ובראש תהודה, זרמים.... אפשר להסביר לי בבקשה מה המשמעות? תודה.
השינווים שנצפו באק"ג הם בתחום הפיזיולוגי ולכן הבדיקה פוענחה, בצדק, כתקינה תודה
ומהו התחום האחר הלא תקין?