שלום ד"ר שמואל פוקס
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, כתבתי לך לפני כמה ימים על איזושהיא תופעה של תחושה באיזור של החזה והלב באמצע הלילה שמלווה בנשימה מעט חנוקה, הייתי אצל הרופא וקיבלתי הפנייה לאקו ואקג בין היתר, רציתי לשאול אותך מה המשמעות של להתעורר באמצע הלילה מהתופעה הזו ולמה דווקא בלילה מתוך השינה, כמעט ואין לילה שאני לא מתעוררת בו, לעומת היום שתופעה זו לא באה לידי ביטוי, מה לדעתך משמעות הדבר?
כדאי לחכות לתוצאות הבדיקות על מנת להעריך מה הגטרן ומדוע זה כך רק בלילה תודה