משהו נוסף
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
משהו נוסף שרציתי לציין, הדופק שלי תופעה הלילית הזאת הוא חלש ובקצב די איטי, ועוד פרמטר שחשוב לציין, סבתי מצד האם עברה נתוח מעקפים וסובלת מהלב, סבי מצד האב נפטר בגיל די צעיר מהתקף לב, חוץ מזה כל המשפחה בריאה ולא ידוע לי על משהו חריג.
אין קשר בין הסיפור המשפחתי לתלונות שלך. הדופק בלילה נעשה איטי אצל כולם ובזמן שינה יכול בצעירים להיות איטי באופן משמעותי. הרושם שלי שכדאי להמתין עם בירור ולבצע אותן באם התחושות תמשכנה. בירור הפרעות קצב כולל ניטור 24 שעות של אק"ג (הולטר). כדאי קודם לכן לברר מה היתה האבחנה לגבייך בעבר (צניחת מסתם מיטראלי?) ולשקול לבמע אקו לבירור תודה