פענוח בדיקת אקו דובוטאמין
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אמא שלי עשתה בדיקת אקו דובוטאמין ואשמח אם תעזור לי להבין את התוצאות: גודל ותפקוד תקינים של חדרי הלב. אין עדות להפרטרופיה. MR קלה. הפרעה ברלקסציה. בשיא מינון התרופה הודגם שיפור גלובלי ואזורי בתפקוד החדר השמאלי ללא עדות לאיסכמיה. תודה רבה על העזרה
מטרת הבדיקה היתה לבדוק האם יש בעיה באספקת הדם ללב - הבדיקה תקינה ואין עידות לכך. הממצא היחידי הוא של דליפה קלה של אחד המסתמים שמצריך מעקב בלבד ואין לו השפעה על תפקוד יומיומי או פעילות גופנית. יש להתיעץ עם הקרדיולוג המטפל לגבי הצורך במתן אנטיביוטיקה לפני טיפולי שיניים או ניתוחים על מנת למנוע זיהום על המסתם הדולף תודה