בדיקת אקו במאמץ
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אמא שלי אמורה לעבור עוד שבועיים בדיקת אקו במאמץ. אני מבינה שמזריקים דופימין כדי ליצור מצב של דופק מואץ. האם אפשר לקבל פרטים על הסכנות שבבדיקה? איך יודעים כמה חומר להזריק? כמה זמן צריך להיות בבית חולים בנוסף היא מטופלת בקומדין. האם עליה להפסיק את הקומדין? אם כן כמה ימים לפני הבדיקה ? ואז האם צריך לקבל זריקות במקום? תודה רבה מירה
הבדיקה נעשית עם חומר הנקרא דובוטמין המגביר את התכווצות הלב ומעלה מעט את הדופק. זוהי בדיקה בטוחה מאוד והמינון של התרופה מועלה בהדרגה תוך ניטור מדוייק של הדופק, ל"ד והרגשצ[ת החולה. אין צורך בהפסקת הקומדין תודה