להפסיק נורמיטן?
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מקבלת בערך חודש ימים 12.5 מ"ג (25 מ"ג עשה לי קוצר נשימה חמור) נורמיטן בגלל שבאקו לב ראו הפרעה דיאסטולית 2.לחץ דמי כעת עם נורמיטן :135/80, אק"ג תקין. אני מרגישה עייפות וחולשה. האם כדאי שאני אפסיק לחלוטין ליטול נורמיטן? איזה נזק אם בכלל עלול להיות לי כשאפסיק לקחת? תודה רבה - ענת.
לקריאה נוספת והעמקה
אם נורמיטן ניתן לאיזון יל"ד ואת לא חשה בטוב לאחר שהתחלת לקחת אותו הרי יש מקום להחלפתו בתרופה אחרת. כל גם אם ניתן רק בגלל ההפרעה הדיאסטולית (שבמקרים רבים נובעת מיל"ד). תודה