כדור
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבי כבן 80 חולה לב לאחר ניתןח 5 מעקפים. קיבל מאורולוג כדור קסטרל XL האם תרופה זו לא מזיקה ללב? מחכה לתשובה מהירה ותודה מראש מלכה
לקריאה נוספת והעמקה
קסטרל היא תרופה הנועדה להקל על סימפטומים של הגדלה של בלוטת הערמונית. התרופה שייכת לקבוצת תרופות הנקראת חוסמי קולטנים מסוג אלפא אשר אינן מומלצות כתרופה ראשית להורדת ל"ד. באם אביך מקבל תרופות נוספות להורדת ל"ד או להגנה על הלב הרי אין מניעה מלקחת אותה. חשוב לעקוב אחר ל"ד בשבוע שלאחר התחלץ התרופה על מנת לוודא דאינו יורד יותר מדי. במקרה כזה יש להתיעץ עם הרופא המטפל על שינוי בתרופות הנלקחות תודה