הדופק שלי קופץ...
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בן 26, לאחרונה חשתי הרבה דפיקות לב מהירות וקניתי שעון שמודד דופק ולפחות פעם היום אני רואה שהדופק שלי עולה ל200 ויורד בבת אחת לפחות מ50 ותוך כדי שזה קורה אני חש בסחרחורת... יש לציין שזה לא קשור למאמץ. השעון תקין , החלפתי אותו בשעון אחר (סוג אחר לגמרי) וזה קורה עדיין. האם זה נורמלי???
שנוי דופק פיתאומי שלא קשור לגירוי פיזיולוגי אינו תקין. בנוסף, באם אתה חש לא בטוב בזמן האירוע הרי יש צורך בבירור. כדאי לפנות לקרדיולוג ולבצע הולטר לב.כמו כן כדאי לפנות ולבצע אק"ג בזמן האירוע (חדר מיון או מרפאת הרופא המטפל) תודה